februar 2017

Gratis Cola Zero Sugar!

Heii!I dag hadde jeg vanlig skole og etter kom jeg hjem. Senere dro jeg på turn og på veien tilbake stoppet jeg på Narvesen.Jeg har fått en kupong som man kan vise på Narvesen også få en gratis col...

hverdagen igjen

Heii!Jaja nå er det tilbake til den vanlige hverdagen igjen :( Det var en vanlig skoledag i dag og det kommer flere prøver nå.. Får bare spise den riktige maten og legge meg tidlig nok så skal nok ...

slutt på ferien :(

Heii!I dag var den siste fagen av ferien, og i morgen er det skole :( Det er dumt, men det blir jo også fit å se igjen de andre :) Til frokost lagde jeg noe jeg har begynt å like nemlig yoghurt med...

pizza igjen :)

Heii!I dag har jeg ikke gjort så mye siden det har snøtt veldig mye i nesten hele dag. Jeg spiste fruktsalat først, og litt godteri etterhvert på kvelden. Så spuste vi også hjemmemlaget sunn pizza ...

rosegold :)

Heii!Jeg var i Bogstadveien med en venn :) Vi spiste på Macern og gikk litt og tittet. Jeg kjøpte noen rosegold solbriller fra BIKBOK og fra HM kjøpte jeg også rosegold solbriller, rosegold ringer ...

Ski og sushi :)

Heii!I dag sto vi en tur i bakken på Tryvann :) Det var ikke det beste føret, men det var fortsatt gøy å stå :) Etter det kjøpte vi sushi på veien hjem og spiste det hjemme :)Så har jeg bare vært h...

noe nytt

Heii!I dag var jeg med å filme og det var kult, men også litt slitsomt å vente så mye :) Så dro jeg hjem og vi spiste pasta. Jeg har bare vært hjemme og slappet av etter det :)Natta<3

Hjemme

Heii!I dag gjorde vi ikke så mye på hytta, men jeg og broren min spillte minecraft, haha :) Vi kjørte hjem, og på veien spiste vi middag. Da jeg kom hjem pakket jeg ut, og nå har jeg tatt en ansikt...

Dag i bakken

Heii!I dag har vi stått i bakken på Kvitfjell, og det var veldig fint :) Nå fikk jeg prøvd ut den nye jakka, buksa og støvlene :) Vi spiste lunsj i bakken :)Så dro vi tilbake til hytta litt før det...

Tur

Heii!I dag sto vi opp sent og spiste frokost. Så gikk vi en skitur til en slags seter og drakk kakao og spiste vafler :)Så gikk vi tilbake til hytta og slappet av. På kvelden spiste vi og nå bare s...

Fredag

Heii!Fredag dro vi på hytta og på veien var det kjempefin himmel!Så spiste vi pizza til kveldsmat :)blogges<3

Mmm :)

Heii!Nå er det endelig snart vinterferie! :D Bare en liten dag til. Etter skolen dro jeg hjem og gjorde lekser :/ Og spiste middag :))Haha den sjokolademelken var til dessert :)Etter det drakk jeg ...

ikke noe spesielt..

hei!i dag har jeg ikke gjort så mye spesielt. Etter skolen dro jeg hjem, spiste middag, dro på trening og kom hjem halv ti. Gleder meg skikkelig mye til å få slappet av i ferien! ;)Natta<3

forever alone, haha :)

Heii!I dag var det Valentines dagen, selv om ingen egentlig bryr seg så mye om den på skolen. Jeg skulle jo kanskje ønsket å få noe, haha det hadde jo aldri skjedd da :)) Jaja kanskje neste år :) E...

Ocean salt <3 Review

Heii!Denne ansiktsmasken kjøpte jeg selv på Lush på Karl Johan. Jeg elsker den andre masken jeg har fra før, og denne her ser også ut som å gjøre gode resultater.Jeg har ikke helt begynt å bruke de...

Soool-mandag :)

Heii!I dag har det vert kjempefint vær ute, og i matten fikk vi til og med lov til å gå ut en tur. Etter skolen dro jeg til bussen, men så dro den akkurat, så da bestemte jeg meg for å gå bort på L...

k

l

Jentekveld og overnatting<3

Heii!I dga etter skolen dro jeg hjem og pakket til overnatting, så tok jeg T-banen til hun vi skulle overnatte hos. Vi spiste taco og hadde det veldig gøy :)

Kos

Heii!I dag etter skolen dro jeg og en annen hjem til en. Vi drakk saft med lime og bær oppi og spiste chips med dip :)Jeg og hun andre måtte dra, og jeg måtte dra fordi jeg måtte på konfirmasjonsku...

Pasta og kanelsnurrer

Hei!I dag på slutten av dagen lagde vi laksepasta og klippeloff på skolen. Det ble veldig godt, og jeg skal prøve det igjen en annen gang :) Så dro jeg på trening på kvelden og kom hjem igjen veldi...

Mandag...

Hei!I dag har jeg hatt en helt vanlig skoledag. Etter skolen gikk jeg hjem. På kvelden koste jeg meg med litt sent lørdagsgodt og filmkos :)Hahah veldig usunt, men det må man ha noen ganger når man...

Lørdag

Hei!I dag har jeg ikke gjort noe særlig, men slappet av hjemme på Macen. Har også spist en veldig god sjokolade til 15kr fra coop :) Den er god og billig :)Natta
Isabelle

14, Oslo

Hei! Jeg heter Isabelle, er 14 år og bor i Oslo og på Nesøya. Jeg blogger om verdagen min og b.l.a. innkjøp. Jeg håper du liker bloggen min og vil lese den! :)