mars 2017

helg!!!

Hei!Nå er det endelig helg! Det er deilig med pause fra skolen nå, men ukene går jo gsnske fort nå for tiden. Etter skolen dro jeg bare hjem og nøt friheten :) Jeg har ikke gjort så mye spennende, ...

snart helg :)

Hei!Etter skolen gikk jeg hjem, også har jeg ikke gjort så mye. Jeg spiste litt pommesfrites også senere på kvelden dro jeg på konf kurs. På kvelden spiste jeg litt pasta, også har jeg ikke gjort n...

plommekake og trening

Heii!I dag hadde jeg en veldig vanlig onsdag, og vi hadde ikke så mange "tunge" fag i dag. Etter skolen dro jeg på T-banen på bei til farmor. Så spiste vi middag der og plommekake med sor...

turn og burgere

Heii!I dag har det også vært rn velfig varm og fin sommerdag. Det er bare så utrolig deilig at dagene er lysere og at det begyner å bli ordentlig vår nå :) Dagen i dag har egentlig ikke vært så vel...

mye for tiden

Heii!I dag hadde jeg en lang dag på skolen helt til halv fire. Så dro jeg innom senteret en tur på veien hjem. Vi spiste kyllingspyd med peanøttsaus og nan brød til middag :) Så har jeg arbeidet me...

hjemme

Heii!I dag sto vi opp ganske sent på hytta. Vi spiste omelett og brødskiver til frokost, og vi hadde fortsatt masse brus igjen fra da vi handlet inn :)Vi barna flyttet ved (fordi det skal jo bli la...

hytta

Heii!I dag tidlig dro vi på hytta med flere andre i familien. Vi kjøpte inn mat på veien, og da vi var helt framme på hytta kom vi på hvor mye godt og brus vi hadde kjøpt :) Haha, ja vi får ihvertf...

Statist i Jenter :D

Heii!I dag hadde vi musikkprøve og jeg føler det gikk veldig bra :) Vi hadde også volleyball i gymmen og film i engelsken, så føler det ble en fin dag :) Etter skolen kjøpte jeg litt sjokolade og k...

torsdag

Heii!I dag har jeg hatt en ganske vanlig dag. Jeg har gjort noen lekser og på kvelden dro jeg på konf kurs ingen. Så kjøpte jeg litt nøttesjoko kuler :) Jeg har ikke gjort så mye spenende i dag, så...

</3

Hei,I dag dro vår beste venn i gjengen og flyttet :(Jeg og en annen dro hjem til meg så jeg fikk printet ur et lite kort, også tok vi bussen bort til henme. Vi hadde det fint de siste timene. Vi gr...

Lasagne og horn :)

Heii!Etter gymmen i dag gikk jeg hjem og tok en dusj. Så begynte kjøpte jeg inn varer og begynte å øve mer til mat & helse prøven.Jeg lagde vegetarlasagne og horn :) Natta<3

Sjøskolen og lage mat :)

Heii!I dag var jeg på en "sjøskole" eller "båtskole" med klassen. Det var ganske gøy å få prøve å kjøre og styre båt i forskjellige størrelser. Jeg tenker jo kanskje å få meg bå...

Søndag

Heii!I dag har jeg ikke gjort så mye. Jeg har ryddet litt og sett på noen serier og YouTube, men ikke noe spenende. Derfor ble det ikke så spennende i dag :/Natta<3

Bogstadveien og kos :)

Heii!I dag dro jeg og jentene i Bogstadveien. Jeg kjøpte litt på MCer'n, en lommebok på Accesorice, sjokobøtter på Rema, litt på Lindex og brus på TGR.Så tok vi trikken ned til Karl Hohan og g...

Kos med jentene<3

Heii!Etter skolen dro jeg og jentene hjem til en av oss også kjøpte vi sjokolade, marshmallows og kjeks :) Vi koste oss nede i tv-stua, og hadde det gøy hele kvelden :)Natta<3

litt av hvert..

Heii!I dag har jeg egentlig ikke gjort noe spesielt. Etter skolen dro jeg hjem. Jeg har sett mye på YouTube (som vanlig ;)) også har ryddet litt i mail og pakket litt. I helgen blir siste helg med ...

Hjemmelaget pasta

Heii!I dag har jeg også hatt en veldig normal onsdag. Vi har hatt vanlige fag også mat og helte på slutten :) Vi lagde ravioli pata med kjøttfyll inni og det ble velfig godt :) Så dro jeg hjem og s...

Smakebit, turn og pizza

Heii!I dag hadde jeg ikke vanlig skole, men jeg var på besøk på en vgs med noen andre og fikk se hvordan det er å gå på vgs. Etter det dro vi på macern også dro vi hjem.Så dro jeg på turn, og da je...

Kjøp

Heii!I dag etter skolen dro jeg og kjøpte en popsocket til mobilen :) Det er ganske praktisk å ha så man ikke mister mobilen så lett :)Til middag spiste jeg tika masala :) Så har jeg ikke gjort noe...

Pasta og mango

Heii!I dag har jeg fått gjort masse og unnagjort lekser og sånn. På kvelden lagde leg middag siden det var en lekse. Jeg lagde pasta med lavveskav og mangolassi til dessert. Det ble veldig vellykke...

Ski

Heii!

innleveringer

Hei!I dag hadde vi en kort dag på skolen, men jeg har hatt mye å gjøre etter selv om det er helg :( Men bå er jeg for det meste frdig med innleveringene :) I morgen tenker jeg å stå litt på slalom ...

mye

Hei!Det er veldig mye å gjøre for tiden med mange ting som skal være gjort ferdig. Får bare holde ut i omringelse av alt. Har ikke gjort så mye i dag bortsett fra å arbeide masse når jeg kom hjem.....

Heii!I dag er det først og fremst kvinnedagen :D Jeg må bare få si at jeg er veldig heldig som har det så bra og ikke kjenner på så stor forskjellsbehandling som det kan bære i andre land. Så jeg s...

mye

Heii!Nå er det veldig mye som skjer for tiden, så det er viktig å ta pauser. Vi har to innleveringer til fredag og mange lekser :( Men da jeg kom hjem har jeg fått slappet av :) Til middag spiste j...

coffee

Heii!I dag har jeg ikke gjort så mye. Etter skolen kjøpte jeg litt iskaffe også har jeg ovd litt og gjort litt lekser. Jeg har mest slappet av.

Chille søndag :)

Heii!I dga har jeg vært hjemme i hele dag. Jeg har fått ordnett litt og slappet av i dag. Så spiste jeg pølsesalat til middag :) I morgen er det rett på igjen med skole, og det skal nok gå bra side...

Lørdag

Heii!I dag sto vi opp sent, også bestemte vi oss for å dra i Bogstadveien :)Jeg kjøpte en hvit bukse på Zara og to sminkepenner på Douglas. Jeg hadde også sykt lyst til å kjøpe øyenskyggepalett fra...

Bowling, pizza og overnatting<3

Heii!I dag etter skolen dro jeg hjem først. Senere dro jeg på bowling :) også spiste vi pizza. Etter det dro jeg på overnatting :))

Pizza og kozz

Heii!I dag etter skolen gikk jeg hjem og slappet av. Så dro jeg på konf trening. Da jeg kom hjem spiste jeg masse hjemmelaget pizza og koste meg med litt digg :) Nå er det heldigvis endelig snart h...

trening og kos

Heii!I dag hadde jeg prøve på starten, og det gikk ganske bra som forventet :) Da jeg kom hjem slappet jeg av og spiste middag. Så dro jeg på trening. Det var veldig gøy i dag og fikk slitt meg ord...
Isabelle

14, Oslo

Hei! Jeg heter Isabelle, er 14 år og bor i Oslo og på Nesøya. Jeg blogger om verdagen min og b.l.a. innkjøp. Jeg håper du liker bloggen min og vil lese den! :)