april 2017

fredag♡

Heii!Etter skolen dro jeg med noen venner p Storo. Vi gikk litt rundt og kjpte litt mat og kjpte litt. Jeg kjpte fem chokere fra Glitter, og holyyy, det var n diamant choker igjen og jeg har ...

musikk og slappe av

Heii!I dag har jeg blandt annet spillt litt gitar i musikken, hatt fransk og vd p dans p sal & scene. Etter skolen har jeg slappet av og sett p videoer. Ogs dro jeg p nest siste konf kurs :) ...

vr og snart mai ♡

Heii!Jeg har ikke hatt noe srlig blogge om i hverdagene, s derfor har jeg ikke vrt p p noen dager. I dag hadde jeg en vanlig skoledag. Vi lagde reinsdyrskav i matoghelsen :) Det er s godt, ...

Sn :(

Heii!I dag vknet jeg til at det sndde ute. Det er veldig dumt, for n nr det begyner bli s fint vrvr og varmt s er det ikke s korslog at det plutselig begyner sn igjen. Jeg er nesten h...

inspirasjon

Heii!I dag har jeg ikke gjort s srlig mye spennende. Men jeg er nesten helt frisk igjen :)) Jeg har laget nskeliste mesteparten av dagen p pinterest :)Dette er norn av bildene jeg har samlet ...

Vr vr

Heii!I dag er jeg fortsatt syk, men hper halsen er p bedringens vei :) I dag har vi gtt en liten tur, ogs dro vi p kino etter.Det har vrt fint og sol ute i dag, men det har ogs blst veldig ...

Helg!

Heii!P skolen i dag hadde jeg en liten prve, og ellers en vanlig dag. Etter skolen dro jeg hjem og dusja, ryddet og pakket. S har jeg dratt og skal bo hos farmor noen dager. Vi har spist middag ...

Kos og.. ving

Heii!I dag har jeg hatt en veldig normal dag. Jeg har ftt spilt litt gitar, og ordnet med kostymer.. Hjemme slappet jeg av og lagde ostesmrbrd. S fikk jeg berlinerbolle og cocio :)S har jeg gj...

mat og trening

Heii!I dag var det en vanlig dag, og i kantina lagde jeg pasta carbonara:) Etter skolen dro jeg hjem og lagde ostesmrbrd. S dro jeg med banen p trening og dro hjem etter. S har jeg spist litt ...

hverdag igjen...

Heii!I dag har jeg ikke gjort s mye spesielt. I gymmen har vi begynt med dans, og haha det er ikke s lett lage en bra dans som ser bra ut ;D Etter skolen dro jeg hjemmom og slappet litt av. Jeg...

Psken

Heii!Fra onsdag til i dag har jeg vrt p en hytte uten dekning.Fredag ble det frokost, den daglige skituren og middag.Pskeaften ble det frokost og lette etter pskeegg. Ogs dro vi bort p et lit...

Hytte

Heii!N har det gtt noen dsger siden sist innlegg, og det er rett og slett fordi jeg har vrt p en hytte uten dekning. Og for f dekning m jeg g p ski et lite stykke opp p en liten topp, so...

ikke s mye

Heii!I dag har jeg heller ikke gjort s mye spesielt. N skal jeg heldigvids bort fra byen og opp p fjellet med masse fin sn da :) Ogs blir det nok en del godteri framover :)♡Isabelle

Pasta og kos

Heii!I dag har jeg ogs hatt en hjemme-dag, men jeg skal snart p en hytter der det er sn :) Jeg har vrt p macen i hele dag og p kvelden lagde jeg pasta. Jeg slappet av og koste meg med det og ...

slapp dag

Heii!I dag har jeg ogs hatt en kjedelig hjemme-dag med ikke noe interresant gjre. Jeg har rydda mer ogs spiste jeg plsesalat til middag. Etter det lagde jeg meg yoghurt med jordbr :)Jeg har ...

rydde og pasta

Heii!I dag har jeg ikke gjort s mye, men ryddet litt og slappet av. P kvelden gikk vi en tur i butikken, og kjpte inn ingredienser til pasta carbonara :) Ogs lagde jeg middag :)♡Isabelle

Ferie, byen og utsikt<3

Heii!I dag ble det pskeferieee!!! :D Etter skolen dro jeg og venner p butikken og kjpte godteri. Senere dro vi i Bogstadveien p Starbucks :)Etter det tok vi trikken ned mot Aker Brygge, ogs sa...

gitar og taco

Hei!I dag har jeg hatt fransk prve og etter skolen dro jeg hjem. Jeg har vd p gitar som vi har i musikken, og begyner klare grepene n :) S spiste vi taco til middag ogs dro jeg p konf kurs...

godt og trening

Heii!I dag etter skolen dro jeg og en venn i butikken og kjpte billig smgodt, fordi n har pris-krigen startet :) Etter det dro jeg hjem og spiste. S dro jeg p trening og fikk kjrt meg ordentl...

snart ferie

Heii!N er det snart pskeferie :) Tiden gr innmari fort, og n er det bare tre dager igjen :) Jeg gleder med skikkelig til den siste resten av vinteren, fine farger og godteri :) Og etter ferien ...

ny uke, og inspirasjon

Heii!I dag dro jeg rett hjem etter skolen, og har egentlig ikke gjort noe spesielt. Jeg har vrt p nettet hele tiden og sett p YouTube. Ogs har jeg ogs finnet en fin collage som jeg har begynt ...

sndag

Heii!I dag har jeg ikke gjort noe spesielt eller spennende, har bare vrt hjemme og ryddet...

Lrdag

Heii!Lrdagen tok jeg bussen til byen og dro p Gullsnutten meetup. Jeg fikk sett og mtt mange youtubere og det var kjempekult :)
Isabelle

14, Oslo

Hei! Jeg heter Isabelle, er 14 r og bor i Oslo og p Nesya. Jeg blogger om verdagen min og b.l.a. innkjp. Jeg hper du liker bloggen min og vil lese den! :)