april 2017

fredag♡

Heii!Etter skolen dro jeg med noen venner på Storo. Vi gikk litt rundt og kjøpte litt mat og kjøpte litt. Jeg kjøpte fem chokere fra Glitter, og holyyy, det var én diamant choker igjen og jeg har ø...

musikk og slappe av

Heii!I dag har jeg blandt annet spillt litt gitar i musikken, hatt fransk og øvd på dans på sal & scene. Etter skolen har jeg slappet av og sett på videoer. Også dro jeg på nest siste konf kurs :) ...

vår og snart mai ♡

Heii!Jeg har ikke hatt noe særlig å blogge om i hverdagene, så derfor har jeg ikke vært på på noen dager. I dag hadde jeg en vanlig skoledag. Vi lagde reinsdyrskav i matoghelsen :) Det er så godt, ...

Snø :(

Heii!I dag våknet jeg til at det snødde ute. Det er veldig dumt, for nå når det begyner å bli så fint vårvær og varmt så er det ikke så korslog at det plutselig begyner å snø igjen. Jeg er nesten h...

inspirasjon

Heii!I dag har jeg ikke gjort så særlig mye spennende. Men jeg er nesten helt frisk igjen :)) Jeg har laget ønskeliste mesteparten av dagen på pinterest :)Dette er norn av bildene jeg har samlet ...

Vår vær

Heii!I dag er jeg fortsatt syk, men håper halsen er på bedringens vei :) I dag har vi gått en liten tur, også dro vi på kino etter.Det har vært fint og sol ute i dag, men det har også blåst veldig ...

Helg!

Heii!På skolen i dag hadde jeg en liten prøve, og ellers en vanlig dag. Etter skolen dro jeg hjem og dusja, ryddet og pakket. Så har jeg dratt og skal bo hos farmor noen dager. Vi har spist middag ...

Kos og.. øving

Heii!I dag har jeg hatt en veldig normal dag. Jeg har fått spilt litt gitar, og ordnet med kostymer.. Hjemme slappet jeg av og lagde ostesmørbrød. Så fikk jeg berlinerbolle og cocio :)Så har jeg gj...

mat og trening

Heii!I dag var det en vanlig dag, og i kantina lagde jeg pasta carbonara:) Etter skolen dro jeg hjem og lagde ostesmørbrød. Så dro jeg med banen på trening og dro hjem etter. Så har jeg spist litt ...

hverdag igjen...

Heii!I dag har jeg ikke gjort så mye spesielt. I gymmen har vi begynt med dans, og haha det er ikke så lett å lage en bra dans som ser bra ut ;D Etter skolen dro jeg hjemmom og slappet litt av. Jeg...

Påsken

Heii!Fra onsdag til i dag har jeg vært på en hytte uten dekning.Fredag ble det frokost, den daglige skituren og middag.Påskeaften ble det frokost og lette etter påskeegg. Også dro vi bort på et lit...

Hytte

Heii!Nå har det gått noen dsger siden sist innlegg, og det er rett og slett fordi jeg har vært på en hytte uten dekning. Og for å få dekning må jeg gå på ski et lite stykke opp på en liten topp, so...

ikke så mye

Heii!I dag har jeg heller ikke gjort så mye spesielt. Nå skal jeg heldigvids bort fra byen og opp på fjellet med masse fin snø da :) Også blir det nok en del godteri framover :)♡Isabelle

Pasta og kos

Heii!I dag har jeg også hatt en hjemme-dag, men jeg skal snart på en hytter der det er snø :) Jeg har vært på macen i hele dag og på kvelden lagde jeg pasta. Jeg slappet av og koste meg med det og ...

slapp dag

Heii!I dag har jeg også hatt en kjedelig hjemme-dag med ikke noe interresant å gjøre. Jeg har rydda mer også spiste jeg pølsesalat til middag. Etter det lagde jeg meg yoghurt med jordbær :)Jeg har ...

rydde og pasta

Heii!I dag har jeg ikke gjort så mye, men ryddet litt og slappet av. På kvelden gikk vi en tur i butikken, og kjøpte inn ingredienser til pasta carbonara :) Også lagde jeg middag :)♡Isabelle

Ferie, byen og utsikt<3

Heii!I dag ble det påskeferieee!!! :D Etter skolen dro jeg og venner på butikken og kjøpte godteri. Senere dro vi i Bogstadveien på Starbucks :)Etter det tok vi trikken ned mot Aker Brygge, også sa...

gitar og taco

Hei!I dag har jeg hatt fransk prøve og etter skolen dro jeg hjem. Jeg har øvd på gitar som vi har i musikken, og begyner å klare grepene nå :) Så spiste vi taco til middag også dro jeg på konf kurs...

godt og trening

Heii!I dag etter skolen dro jeg og en venn i butikken og kjøpte billig smågodt, fordi nå har pris-krigen startet :) Etter det dro jeg hjem og spiste. Så dro jeg på trening og fikk kjørt meg ordentl...

snart ferie

Heii!Nå er det snart påskeferie :) Tiden går innmari fort, og nå er det bare tre dager igjen :) Jeg gleder med skikkelig til den siste resten av vinteren, fine farger og godteri :) Og etter ferien ...

ny uke, og inspirasjon

Heii!I dag dro jeg rett hjem etter skolen, og har egentlig ikke gjort noe spesielt. Jeg har vært på nettet hele tiden og sett på YouTube. Også har jeg også finnet en fin collage som jeg har begynt ...

søndag

Heii!I dag har jeg ikke gjort noe spesielt eller spennende, har bare vært hjemme og ryddet...

Lørdag

Heii!Lørdagen tok jeg bussen til byen og dro på Gullsnutten meetup. Jeg fikk sett og møtt mange youtubere og det var kjempekult :)
Isabelle

14, Oslo

Hei! Jeg heter Isabelle, er 14 år og bor i Oslo og på Nesøya. Jeg blogger om verdagen min og b.l.a. innkjøp. Jeg håper du liker bloggen min og vil lese den! :)