juli 2016

G-tur

Hei!I dag har jeg allerede lagt ut en oppskrift p bloggen, s gjerne sjekk den ut! :)I syv tiden kjrte vi til Frognerseteren og kjpte litt godt hver. S gikk vi en 6 kilometer lang rundtur og ti...

Oppskrift p hjemmelaget Subway til 1/3 av prisen

Hei!I dag skal jeg vise dere en veldig enkel og god frokost eller lunsj id! :)Hjemmelaget Subway! :DDu trenger:~En ovn / mikroblgeovn~Baguett eller halvparten (et rundstykke)~Ost~Skinke~Bacon (va...

Kos<3

Hei!I dag har jeg gjort lite interessant. Jeg har sett mer p YouTube og laget en ny musical.ly snutt<3 Og jeg likte veldig godt brandy antrekket jeg har hatt p i dag :)Hahah, jeg fant ut at je...

GET TO KNOW ME TAG & INNKJPSVIDEO UTE!

Hei!Jeg minner igjen p at dere m sjekke ut YouTube kanalen min "Isabelle Ytteborg" Der er det to videoer som jeg la ut i gr! Gjerne lik, kommenter og abonner for at jeg skal lage en Sp...

Get to know me og innkjpsvideo! :)

Hei!I dag har jeg vert i Bogstadveien med mamma, og da jeg kom hjem s lagde jeg to videoer! :) N har den frste blitt publisert p YouTube kanalen min Isabelle Ytteborg. Innkjps-videoen kommer u...

Feed inspirasjon

Hei!I dag tenkte jeg komme med et litt annerledes innlegg. Nemlig et tips til hvordan du kan redigere bildene dine annerledes! Her er noen forslag til deg om du nsker prve ut en ny "feed...

IKEA <3

Hei!I dag har jeg vert p YouTube og slappet av. P kvelden dro jeg og mamma til IKEA Furuset for titte og jeg kjpte noen ting :)Dette har jeg hos pappa p Nesya :)Vi spiste middag da vi komDet...

Flyttet inn i rommet! :)

Hei!I dag sto jeg opp sent, spiste frokost og jeg og mamma maltede siste smtingene p rommet mitt (listene). Jeg har sett mye p YouTube og skt litt p "Instagram feed" p Pinterest :) ...

Jordbr<3

Hei!I dag har jeg bare hatt en kjedelig hjemme dag. Vi har malt veggene helt ferdige p det nye rommet mitt, og jeg har sett p YouTube. Til middag spiste vi plsesalat. Og etter spiste jeg jordbr...

Male og tur

Hei!I dag har jeg og mamma malt litt mere av veggene p rommet mitt :) P dagen kjrte vi og broren min til Snarya og gikk en lang tur hele dagen.Her er et bildedryss fra gturen :)Da vi kom hjem ...

Maxbo og Storo

Hei!I dag har jeg vert hjemme, sttt opp sent og slappet av. Jeg bare elsker disse barene fra Eldorado med sjokolade og kokos :)Litt p kvelden dro jeg og mamma for kjpe hvit maling til male r...

Kristiansand turen

Hei!Jeg har dessverre ikke ftt blogget noe p fra 16. juli til i dag, fordi jeg glemte mobilen min hjemme :(Jeg og hun ene tok toget hjem i dag, ogs har vi tatt en liten bade tur i dag.Lrdag 16....

Kaker hos bestie

Hei!I dag dro jeg til A, og hun feiret bursdagen sin med kaker og hun fikk presanger :) Hun har ikke bursdag i dag, men i overimorgen nr vi er i Kristiansand. Da skal vi feire henne med enda mer k...

Storo, IKEA og Sandvika

Hei!I dag spiste jeg frst havregrt, ogs tok jeg bussen til A. Vi tok bussen til Storo, og jeg kjpte et pannebnd p H&M.Pannebndet er over buksen min50kr fra H&MDa vi hadde gtt litt rundt s ...

Lyn og torden

Hei!I dag har jeg hatt en kjedelig inne dag, siden det har lynet mye her i Oslo. Jeg har spist lefse, grt og middag. Jeg har sett mye p YouTube, og Face-timet litt. Ikke s spennende dag, men i m...

Overnatting

Hallo! :)I dag sto vi opp og spiste boller, is og brus til frokost, haha :) Vi var p pcen fr vi dro enda en gang til Sognsvann for bade.Da vi kom tilbake hit dro de hjem for spise. N p kvel...

Bading og overnatting

Hei!I dag dro jeg og to venner p Sognsvann p dagen. Vi badet mye ogs begynte det regne. Det var koselig bade i regnet, men etterhvert tordnet det mye, s vi skiftet og gikk til meg. Vi spist...

Seiltur og EM kos

Hei!I dag sto vi opp tidlig og dro til tante og kusinen og fetteren. Vi tok en seiltur som var veldig hyggelig. Etter det dro vi hjem til de. Vi har spist indisk mat til middag, ogs satt vi oss fo...

Tnsberg og hjemme

Hallo! :)I dag sto jeg faktisk opp ganske tidlig for vre meg :) (hahah halv ni i Tnsberg) Vi spiste kjempe god frokost med rundstykker, og sola tittet frem :) Kusinen til mamma (alts de vi var...

Tnsberg

Hei!I dag sto jeg opp sent og slappet av litt med mobilen. Senere p dagen pakket jeg litt klr og badety ogs kjrte vi til Tnsberg. Vi spiste grillmat og n p kvelden har vi spist is og kaker ...

Bading og soling med venner

Hei!I dag sto jeg frst opp og spiste frokost. Litt senere dro jeg og to venninner p Sognsvann for bade. Vi hadde det veldig gy og badet og solte oss hele tiden.Vi var der helt til klokka syv, ...

Kjedelig dag

Hei!I dag har jeg ikke gjort s mye spennende. Jeg har sett mye p YouTube, og n i kveld s vi p fotball EM. Vi heiet p Portugal og de vant 2-0 over Wales. S slapper jeg av med Netflix og macar...

Hjemme

Hei!I dag har jeg hatt en hjemme dag siden vret har vrt s skiftende her i Oslo. Frst p morgenen var det det sol og fint vr, s ble det regn og fra fem og utover har det vrt litt skyer. Jeg o...

Dro hjem

Hei!I dag sto jeg opp p hytta og spiste frokost. Vi kjrte et stykke og gikk en tur p fjellet, og pappa hadde med en flyve drone som han filmet litt med. Vi gikk tilbake til bilen og dro tilbake ...

Hytta

Hei!I dag har det vrt en avslappet dag p hytta. Vi spiste frokost og jeg har slappet av i hele dag. Vi spiste lasagne rester fra i gr til middag i dag og til middag var det elg karbonader. Vi sp...

Hei!I dag sto jeg opp ganske sent her p hytta. Vi spiste frokost og gikk en tur. Da vi kom hjem i halv fem tiden slappet jeg av med Netflix. Til middag spiste vi kjempe god lasagne :) Og jeg har s...

Hytta p Venabygdsfjellet

Hei!I dag spiste vi grt og yoghurt til frokost p hytta til farmor. vi spilte Scrable og i fem tiden spiste vi kylling og eggerre som sen lunsj fr vi kjrte hjem til pappa. Da vi kom hjem dro vi...
Isabelle

14, Oslo

Hei! Jeg heter Isabelle, er 14 r og bor i Oslo og p Nesya. Jeg blogger om verdagen min og b.l.a. innkjp. Jeg hper du liker bloggen min og vil lese den! :)