juli 2016

Gå-tur

Hei!I dag har jeg allerede lagt ut en oppskrift på bloggen, så gjerne sjekk den ut! :)I syv tiden kjørte vi til Frognerseteren og kjøpte litt godt hver. Så gikk vi en 6 kilometer lang rundtur og ti...

Oppskrift på hjemmelaget Subway til 1/3 av prisen

Hei!I dag skal jeg vise dere en veldig enkel og god frokost eller lunsj idé! :)Hjemmelaget Subway! :DDu trenger:~En ovn / mikrobølgeovn~Baguett eller halvparten (et rundstykke)~Ost~Skinke~Bacon (va...

Kos<3

Hei!I dag har jeg gjort lite interessant. Jeg har sett mer på YouTube og laget en ny musical.ly snutt<3 Og jeg likte veldig godt brandy antrekket jeg har hatt på i dag :)Hahah, jeg fant ut at je...

GET TO KNOW ME TAG & INNKJØPSVIDEO UTE!

Hei!Jeg minner igjen på at dere må sjekke ut YouTube kanalen min "Isabelle Ytteborg" Der er det to videoer som jeg la ut i går! Gjerne lik, kommenter og abonner for at jeg skal lage en Sp...

Get to know me og innkjøpsvideo! :)

Hei!I dag har jeg vert i Bogstadveien med mamma, og da jeg kom hjem så lagde jeg to videoer! :) Nå har den første blitt publisert på YouTube kanalen min Isabelle Ytteborg. Innkjøps-videoen kommer u...

Feed inspirasjon

Hei!I dag tenkte jeg å komme med et litt annerledes innlegg. Nemlig et tips til hvordan du kan redigere bildene dine annerledes! Her er noen forslag til deg om du ønsker å prøve ut en ny "feed...

IKEA <3

Hei!I dag har jeg vert på YouTube og slappet av. På kvelden dro jeg og mamma til IKEA Furuset for å titte og jeg kjøpte noen ting :)Dette har jeg hos pappa på Nesøya :)Vi spiste middag da vi komDet...

Flyttet inn i rommet! :)

Hei!I dag sto jeg opp sent, spiste frokost og jeg og mamma maltede siste småtingene på rommet mitt (listene). Jeg har sett mye på YouTube og søkt litt på "Instagram feed" på Pinterest :) ...

Jordbær<3

Hei!I dag har jeg bare hatt en kjedelig hjemme dag. Vi har malt veggene helt ferdige på det nye rommet mitt, og jeg har sett på YouTube. Til middag spiste vi pølsesalat. Og etter spiste jeg jordbær...

Male og tur

Hei!I dag har jeg og mamma malt litt mere av veggene på rommet mitt :) På dagen kjørte vi og broren min til Snarøya og gikk en lang tur hele dagen.Her er et bildedryss fra gåturen :)Da vi kom hjem ...

Maxbo og Storo

Hei!I dag har jeg vert hjemme, stått opp sent og slappet av. Jeg bare elsker disse barene fra Eldorado med sjokolade og kokos :)Litt på kvelden dro jeg og mamma for å kjøpe hvit maling til å male r...

Kristiansand turen

Hei!Jeg har dessverre ikke fått blogget noe på fra 16. juli til i dag, fordi jeg glemte mobilen min hjemme :(Jeg og hun ene tok toget hjem i dag, også har vi tatt en liten bade tur i dag.Lørdag 16....

Kaker hos bestie

Hei!I dag dro jeg til A, og hun feiret bursdagen sin med kaker og hun fikk presanger :) Hun har ikke bursdag i dag, men i overimorgen når vi er i Kristiansand. Da skal vi feire henne med enda mer k...

Storo, IKEA og Sandvika

Hei!I dag spiste jeg først havregrøt, også tok jeg bussen til A. Vi tok bussen til Storo, og jeg kjøpte et pannebånd på H&M.Pannebåndet er over buksen min50kr fra H&MDa vi hadde gått litt rundt så ...

Lyn og torden

Hei!I dag har jeg hatt en kjedelig inne dag, siden det har lynet mye her i Oslo. Jeg har spist lefse, grøt og middag. Jeg har sett mye på YouTube, og Face-timet litt. Ikke så spennende dag, men i m...

Overnatting

Hallo! :)I dag sto vi opp og spiste boller, is og brus til frokost, haha :) Vi var på pcen før vi dro enda en gang til Sognsvann for å bade.Da vi kom tilbake hit dro de hjem for å spise. Nå på kvel...

Bading og overnatting

Hei!I dag dro jeg og to venner på Sognsvann på dagen. Vi badet mye også begynte det å regne. Det var koselig å bade i regnet, men etterhvert tordnet det mye, så vi skiftet og gikk til meg. Vi spist...

Seiltur og EM kos

Hei!I dag sto vi opp tidlig og dro til tante og kusinen og fetteren. Vi tok en seiltur som var veldig hyggelig. Etter det dro vi hjem til de. Vi har spist indisk mat til middag, også satt vi oss fo...

Tønsberg og hjemme

Hallo! :)I dag sto jeg faktisk opp ganske tidlig for å være meg :) (hahah halv ni i Tønsberg) Vi spiste kjempe god frokost med rundstykker, og sola tittet frem :) Kusinen til mamma (altså de vi var...

Tønsberg

Hei!I dag sto jeg opp sent og slappet av litt med mobilen. Senere på dagen pakket jeg litt klær og badetøy også kjørte vi til Tønsberg. Vi spiste grillmat og nå på kvelden har vi spist is og kaker ...

Bading og soling med venner

Hei!I dag sto jeg først opp og spiste frokost. Litt senere dro jeg og to venninner på Sognsvann for å bade. Vi hadde det veldig gøy og badet og solte oss hele tiden.Vi var der helt til klokka syv, ...

Kjedelig dag

Hei!I dag har jeg ikke gjort så mye spennende. Jeg har sett mye på YouTube, og nå i kveld så vi på fotball EM. Vi heiet på Portugal og de vant 2-0 over Wales. Så slapper jeg av med Netflix og macar...

Hjemme

Hei!I dag har jeg hatt en hjemme dag siden været har vært så skiftende her i Oslo. Først på morgenen var det det sol og fint vær, så ble det regn og fra fem og utover har det vært litt skyer. Jeg o...

Dro hjem

Hei!I dag sto jeg opp på hytta og spiste frokost. Vi kjørte et stykke og gikk en tur på fjellet, og pappa hadde med en flyve drone som han filmet litt med. Vi gikk tilbake til bilen og dro tilbake ...

Hytta

Hei!I dag har det vært en avslappet dag på hytta. Vi spiste frokost og jeg har slappet av i hele dag. Vi spiste lasagne rester fra i går til middag i dag og til middag var det elg karbonader. Vi sp...

Hei!I dag sto jeg opp ganske sent her på hytta. Vi spiste frokost og gikk en tur. Da vi kom hjem i halv fem tiden slappet jeg av med Netflix. Til middag spiste vi kjempe god lasagne :) Og jeg har s...

Hytta på Venabygdsfjellet

Hei!I dag spiste vi grøt og yoghurt til frokost på hytta til farmor. vi spilte Scrable og i fem tiden spiste vi kylling og eggerøre som sen lunsj før vi kjørte hjem til pappa. Da vi kom hjem dro vi...
Isabelle

14, Oslo

Hei! Jeg heter Isabelle, er 14 år og bor i Oslo og på Nesøya. Jeg blogger om verdagen min og b.l.a. innkjøp. Jeg håper du liker bloggen min og vil lese den! :)