august 2016

Trening

Hei!I dag hadde vi vanlig skole, og de to sisten timene lagde vi grønnsaker og dipp i mat og helsen. Etter skolen dro jeg hjem. I Bogstadveien (på vei til cheer) så kjøpte jeg litt hudsminke på H&M...

Freeedag :)

Hei!I dag etter skolen så gikk jeg rett hjem og slappet av :)Jeg sovnet faktisk i senga litt :) Men nå er det kjempe deilig med helg etter første uke med skole. Jeg og mamma har sett på filmer med ...

Oreokake :)

Hei!I dag hadde jeg vanlig skole fra 08:10 til 16:20. Etter skolen dro jeg, A, M og N til en jente :)Vi fant ut at vi ville bake, så da fant vi en oppskrift på Oreo kake og kjøpte ingrediensene. Vi...

Skole

Hei!I dag var det andre skoledag, og vi tok klasse bilde! :o Jeg håper det gikk bra c: Da jeg kom hjem har jeg sett mye på YouTube. Jeg har ikke gjort så mye spennende i dag, men men...Hadeeeblogge...

Storoo<3

Hallo!I dag flyttet vi til mamma i Oslo, så nå er jeg nærmere skolen når den starter. Jeg og en venn dro på Storo siden det er Ekstrem salg :)Jeg har kjøpt en del ting, men det blir med i innkjøpsv...

Filming og bading

Heiii!I dag sto vi opp sent også spiste vi kornblanding. Vi filmet en first impression av at vi smakte på spansk godteri, så den kommer nok ut om ikke så lenge. Vi gikk en tur til Hvamodden ( stran...

Aker brygge og overnatting

Heiiii!I går dro jeg inn til Oslo og møtte venninnene mine på Aker Brygge. Vi kjøpte først hver vår smoothie på Smoothie X Change, også nøt vi den mens vi gikk i sola :)Så fant vi en kode på en rek...

Siste hele dag

Nå er den siste hele dagen ute på YouTube. Der heter jeg Isabelle Ytteborg. I morgen reiser vi hjem :(((( Det er trist, men kommer aldri til å glemme dette stedet, og det blir nok litt deilig å kom...

Kort vlogg dag 5

Heeeeii!Nå er dag 5 av Spania-turen uteee :)Den ligger på min kanal på YouTube. Der heter jeg Isabelle Ytteborg ;)Dagens vlogg ble veldig kort, fordi jeg har egentlig bare spist frokostb i leilighe...

Spania dag 4 ute

Nå er Spania Vloggen dag 4 ute på min YouTube kanal: "Isabelle Ytteborg"Gjerne skjekk den ut ;)

VLOGWEEK Dag 2

Videoen min er ute på YouTube. Der heter jeg "Isabelle Ytteborg". Vloggen heterSan Sebastian dag 2

VLOGWEEK dag 1 ute!

Nå er den første vloggen fra San Sebastian ute!Sjekk den ut på YouTube : Isabelle Ytteborgblogges<3

Spania i morgen!!! :D

Hei!I dag dro vi fra hytta til mamma på Nesodden hjem til Oslo, så pakket vi og ble hentet av pappa. Han kom med den nye Tesla modell X en sin :) Så kjørte vi hjem hit til Nesøya. Jeg og broren min...

Drøbak bildedryss <3

Hei!I dag dro vi en tur til et kjøpesenter i Drøbak, også gikk vi fra det ned til havet. Jeg tok faktisk en liten dukkert nede ved vannet, og det var ganske deilig i vannet selv om det blåste mye o...

Hytta

Hei! I dag skulle vi egentlig på stranda her på hytta, men så har det vert ganske overskyet i hele dag. Vi spiste baguetter til frokost og reker til middag :) Håper det blir fint vær i morgen, s...

hytta

Hei!I dag har jeg ikke gjort så mye, men før vi skulle kjøre til hytta på kvelden hoppet jeg litt på trampolinen og tok back-flip.Så kjørte vi avgårde til Nesodden :) Jeg hadde egentlig tenkt til å...

IKEA, CC vest og montering av kommode

Hei!I dag sto vi opp og spiste Subway som vanlig. Ett kjørte vi og hentet kompisen til broren min, og videre ut til Nesøya fordi de skulle gå en tur. Jeg og mamma dro på IKEA igjenn, og nå fikk jeg...
Isabelle

14, Oslo

Hei! Jeg heter Isabelle, er 14 år og bor i Oslo og på Nesøya. Jeg blogger om verdagen min og b.l.a. innkjøp. Jeg håper du liker bloggen min og vil lese den! :)